En heldag utomhus!

Vilken härlig ledig dag jag haft idag. Njuter verkligen fullt ut!
Vakande och låg och drog mig i sängen idag, innan jag gick upp och gjorde frukost till min sambo och mig.
Drack kaffe och kollade på nyhetsmorgon.
Efter frukosten gick vi en timmes promenad i solskenet! Skönt att solen tittat tillbaka igen.

Sen åkte vi ut och tittade på Gjola, min systers lilla islandsföl. Såå söt.
Bara 5 dagar gammal, och fortfarande lite vinglig och kobent. =)





Nu i eftermiddag har jag och min bror spelat tennis. Fy vad kul det är, men jag känner mig verkligen dålig.
Var verkligen längesen jag spelade. Men imorgon väntar ännu en match. Måste öva upp mig lite.
Och det är verkligen bra träning. Får ju springa fram och tillbaka och hämta alla bollar jag skjuter i nätet. Haha!

En dag då jag fått träffa båda mina syskon, inte ofta det händer kan jag säga.


Ikväll får jag bara inte missa Grey´s Anatomy! Tv-kväll efter en lång dag ute.

En riktigt härlig dag, och imorgon väntar ännu en sådan!

Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0