Löpning med musik!

Nu kom jag nyss hem från en helt underbar löprunda. Kändes som jag hade kunnat springa hur långt som helst idag i det tempot jag sprang i. Men jag får tvinga mig att stanna. Får inte gå ut för hårt i början.
Mina ben måste hinna vänja sig vid löpningen igen, annars är nog risken för benhinneont väldigt stor.

Är inte lätt att inte springa för mycket, eller öka för mycket i fart kan jag säga.
Man vill så gärna ge mer, men sen vågar man inte det. Ökade rundan idag med en backe mer än förra gången. Får göra så, öka lite för varje gång jag springer. Till slut kommer jag ju vara uppe på milen igen! =) Längtar!




Har börjat ta med min i-pod ut när jag springer. Vädigt kul faktiskt. Känns som man får en massa extra energi när en bra låt kommer. Så nu håller jag på att lägga in en massa ny musik till nästa gång.
Bland annat Robyn's  nya album! =) Vill så gärna åka till "Piece and love" och se henne.
Försöker få ledigt då, men är inte det lättaste. Håller tummarna!

Körde mag- och ryggövningar när jag kom hem.
Har varit riktigt dålig på att gå till gymmet och köra styrka denna veckan. Så är det när det är fint väder.
Då vill man träna ute. Då vill man vara ute och gå, springa och spela tennis!
Inte vara inne på ett varmt och svettigt gym inte!
Men imorgon ska jag försöka ta mig dit en stund, för då skulle det visst bli lite sämre väder.
Sen ser det ut att bli fiiiint hela veckan + midsommar!


Förra midsommar. Sol och varmt i Thassos.

Kommer bli en supervecka!
Sista lediga dagarna innan sommarjobbet börjar för fullt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med dom där turerna som känns så!

2010-06-23 @ 13:36:15
URL: http://jagspringer.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0