Minigolf och en massa fika!

Vaknade av solen som tittade in genom fönstret.
Frukost med utsikt över sjön är härligt. Jordgubbar, fil, macka och kaffe.
Sen solade jag och jag har nog till och med fått lite färg nu, så helt blek är man inte längre som tur är. Men jag är väldigt försiktig eftersom jag brände mig så mycket när vi var i Gbg, så jag använder 50 solskyddsfaktor på axlar och bröst nu. Haha!
När vi tröttnat på solningen tog vi båten till Vallsjöbaden och fikade, ostkaka och kaffe. Och sen blev det årets första minigolfmatch. Och jag vann STORT över Hans och Linus. Mohahah!
Sen åkte vi in till city igen. Jag gick en promenad i solskenet, varmt men skönt. Har inte blivit mycket träning på sistone, men på måndag är det dags att ta tag i det igen. Och på riktigt den här gången.
Kvällen avslutade vi med grillat, polly och 2 filmer. Somnade gott sen kan jag lova.
Idag har det inte hän så mycket. Promenad, fika ute i Solvik, solning och tittat på tennis.
Ikväll blir det nog lugnt. Ska ladda inför en ny veckan med en massa träning och nyttigheter. Haha!
Hoppas ni haft en bra helg ni med.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Victoria

Myspys :) Vad blir det för dig och Linus till Midsommar?

2010-06-07 @ 20:22:09
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 15:39:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0