Tennis, kubb och minigolf!

Vilken härlig dag det har varit idag! Ännu en dag ute i det sköna vädret. Gäller att passa på när man är ledig!
Morgonen började med en kaffe nere på pressbyrån. Sen åkte jag och Linus ut till Vallsjöbaden och spelade minigolf. Gick inget bra idag, men slog i alla fall Linus med 2 poäng. Det är huvudsaken :P
Sen åkte jag hem till familjen och lade mig på trädgården och läste nya Runner´s.
Blir så inspirarad till att springa när jag läser den. MÅSTE komma tillbaka med löpningen nu.
Har haft ett för långt uppehåll nu tycker jag.
Efter solningen spelade Pär och jag kubb och sen 2 timmars tennis. Såå kul!
Och efter hårdträning serverades vi nygrillat hemma hos föräldrarna. Vad bra man har det!
Nu sitter jag hemma med min sambo i vår lägenhet, lite brunare, lite tröttare och lite mättare, efter ännu en helt underbar dag! Känns lite som sommarloven förr i tiden!
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0