Vad händer i mitt liv?!

Jag har vekligen blivit dålig på att uppdatera. Anledningen är att jag inte sitter mycket vid min egen dator eftersom den är så seg. Tar istället Linus dator, och där finns inga bilder. Och en blogg utan bilder är inte kul att läsa. Så det är därför. Men idag orkade jag sätta på min dator och lägga in lite bilder från helgen.

I fredags tittade jag på filmen "Dear John" som inte alls var lika sorglig som jag hade förväntat mig. Men det var ändå mysigt att sitta inne och kolla på film när det regnade och blåste ute. Sen lagade jag middag till Linus.
Broccolipaj till middag och sen minihallonpaj till efterrätt. Såå gott.



I lördags tränade jag 45 minuter crosstraining. Det blåste verkligen mycket ute, så någon promenad var man inte sugen på. På eftermiddagen kom Ines till mig och vi fikade jordgubbar, fjantade oss vid datorn, skålade med vatten, skrattade en massa och dansade till Robyn. Riktigt kul. Var även en sväng hos Sarah, men dem skulle ut, så då begav jag mig hem igen och kollade på en film innan jag slocknade.




Igår åkte jag med föräldrarna upp till Växjö för att hämta hem min bror. Jag passade på att fika med Sanna och Johanna, och säga hejdå till Johanna som åker till Australien i 1 år.
Det gör mig ännu mer sugen att åka iväg. Vill åka nu!
Sen åkte mamma och jag till Värendsvallen för att för första gången se Pär tävla i höjdhopp.
Kul att se, och speciellt när han hoppade personbästa på 1.83. Duktigt!



Det var min helg det!





Kommentarer
Postat av: Ines

vi får snart ta och leka igen!:)

2010-06-14 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0