Fikastund!

Idag kan jag säga att det tog emot att gå till gymmet kl.7! Var riktigt seg i kroppen. Men för att jag ska hinna med allt som ska göras, är jag tvungen att träna tidigt. Blev 60 lååånga sega minuter på bandet.
Och pulsen låg mycket högre än vanligt. Ett tecken på att jag ska ta det lugnt kanske.
Men just nu är det så mycket som snurrar i huvudet.
Jag hann i alla fall med min träning, även om själva passet inte alls kändes bra. Men nya tag till nästa gång.
Har varit en sväng hos min vän Elin. Hon bjöd på god fika och så tjabbade vi om allt möjligt.
Kul att vi äntligen kunde ses! =)
Frisk fika som Elin hade gjort! Mums!

Solen gör underverk! Är våren på väg kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0