Förbud!

En ledig dag idag. Sambon och jag började dagen med nybakta frallor och kaffe.
Mysmorgon i soffan = vardagslyx.
Kände mig bra i benen idag. Kände i alla fall inget när jag testade springa lite i lägenheten. Men är fortfarande öm. Har bokat in tid hos idrottläkare nu, men det blir inte förrän om 3 veckor =/
Ville ge mig ut ändå. Vädret har ju varit helt underbart idag. Våren är här nu!
Men Linus förbjöd mig att ge mig ut, så fick gå till gymmet och cykla istället.
Segt att sitta inne, när det är så fint ute.
Men en timma backträning på cykeln blev det. Sen en promenad ner till stan för att handla något ätbart.
Så ikväll har jag ätit varma mackor i ugn. Mums vad gott det är ibland.
Snart börjar Halv åtta hos mig, och det får ju inte missas!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0