God morgon!

God morgon, god morgon. Här sitter jag redan och dricker kaffe och räknar fysikuppgifter. That´s life.
Steg upp halv 7 idag, lika pigg som igår. Konstigt det där, att man inte kan sova längre.
Har iofs aldrig varit en sån person som sovit till 11-12. Minns faktiskt inte när jag sov till 10 sist.
Lägger mig tidigt, vaknar tidigt.


Sitter och tittar ut på snön som vräker ner. Jag som hade tänkt testa att springa ute idag.
Men icke. Får väl vänta till maj innan jag kan springa ute.

Nu väntar böckerna på mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har de kommit en ny träningsblogg. så lägg gärna kommentarer av vad du själv vill läsa i den..

2010-03-01 @ 11:27:28
URL: http://trainingforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0