Hot and cold!

Vilken härlig morgon! Solsol. Då blir man på lite gladare humör. Men tyvärr har jag inte hunnit gå utanför dörren än, och nu har solen försvunnit bakom molnen. Men skulle visst bli fint imorgon med som tur väl är!
Total vilodag idag. Kan vara skönt ibland. Har suttit med fysikböckerna hela morgonen. Men nu har jag tagit paus och ätit röd quinoasallad med kyckling, avokado, melon, gurka, tomat och keso. Mums vad gott det var.
För övrigt lyssnar jag sönder Anna Bergendahs låt "This is my life". Har kommit till Spotify nu. Åh, vad den är bra. Längesen jag tyckte om en melodifestivallåt så mycket. Brukar ju mest vara skitlåtar med.
Hejaheja Anna!
Är det konstigt om man fryser när det är 30 grader i vardagsrummet?
Det måste vara ett tecken på att man ska bo i ett varmare land, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0