Jag är lycklig!

Den här dagen började precis som vanligt. Uppe med tuppen halv 6 för att åka buss till skolan.
Där väntade 4 timmars föreläsning, innan det var dags för 2 timmars buss hem.
Solen sken och den värmde till och med idag, så jag bestämde mig för att testa att springa utomhus idag, första gången för i år! Vem vill ställa sig inne på ett gym, när solen skiner och det är helt underbart ute?
Visst, man kan inte springa i motionsspåren eller i skogen än, men vägarna är nästan helt torra nu. =)
Så när jag kom hem och öppnade dörren,  hade min älskling köpt en bukett blommor och ett paket till mig.
Han är så himla gullig. Att han tänkte på att det var internationella kvinnodagen idag. Det visste inte ens jag. Älskar honom så mycket! <3 Det gjorde min dag ännu bättre.
Så på med löpkläder och ut i solen. Och första löpsteget kändes så otroligt skönt och underbart. ÄNTLIGEN!
Har längtat så mycket till att få kunna andas in friskt luft, och få springa utomhus.
Är en speciell känsla det där.
Men det är så mycket jobbigare att springa ute, än inne! Men vad gör det ;)
Sprang 30 minuter idag, mest för att känna på hur det känns.
Och om det blir fint väder nu i veckan, så får nog långpasset bli utomhus det med =)
Wihooo! I´m happyhappy.
Nu blir det duschen, sen blir det jobb hela kvällen!
Kramkramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0