This is my life, my friend!

Jahopp, dagarna rullar på som vanligt.
Magen har blivit bättre, men inte helt hundra.
Linus och jag har äntligen mat i kylskåpet igen, efer nästan 2 veckor.
Åt riktig mat igår, och det var såå gott! :P haha.

Träningen går väl som den gör. Har varit och cyklat 40 minuter och sen trappmaskinen 20 minuter idag.
Vill försöka behålla flåset medan jag "vilar" från löpningen.

Pluggandet går sådär just för tillfället, inte kul det vi håller på med nu, vill helst bara elda upp böckerna.
Men 2 månder kvar, det SKA jag orka hålla ut.

Jobbar en hel del med, försöker få in allt.
Men är i alla fall ledig fredag lördag denna påskvecka, och då ska jag se till att njuta!

Det är vad som händer mig just nu. Har tyvärr ingen inspiration till bloggen.
Men snart ska jag vara tillbaka på banan igen, det lovar jag!



Nu blir det jobb 14-22. Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0