Tid att träna?!

Dagen har bara runnit iväg. Jag behöver mer tid. Kommer aldrig hinna med allt som ska göras tills på fredag, ändå har jag suttit med böckerna nästan hela dagen.
Började dagen med en långpromenad med Elin.
Men efter det har jag mest suttit och pluggat, tagit kaffe- och matpauser då och då.
Och så var jag en sväng hemma hos föräldrarna.
Jag tror inte mer kommer fastna i huvudet idag, så borde egentligen vila hjärnan tills imorn.

Hann inte med någon långlöpning idag. =( Det tar ju lite tid.
Men imorgon ska jag försöka klämma in det mellan pluggandet.
Träningen får ligga lite på hyllan denna veckan, men snart,
snart är jag lite fri i någon vecka, och då får jag träna lite extra då.
Så är det när man har en massa att göra. Skola, jobb, tvätt, matlagning, städning och annat.
Då förstår man varför mammor inte har samma tid att träna.

Tränar ni så mycket som ni vill?


Sommar <3


Kommentarer
Postat av: conny

det syns att du saknar ditt långa hår :)

2010-03-10 @ 20:20:31
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: dietiststudenten

Ja oftast men under vissa peridoer så spricker planerna, som vid tenta period. lycka till med plugget!

2010-03-11 @ 07:05:34
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0