Underbart.

Visst är vädret helt underbart?! Träningsenergin bara sprudlar, och man vill  bara ut och röra på sig.
Började förmiddagen med en skön promenad med Zingo, mamma och pappas hund.
Valde att gå runt sjön, där det inte är skottat, utan fick gå gå en smal "stig" hela vägen runt.
Jobbigt att hålla koll på vart man sätter fötterna hela tiden, samtidigt som en hund drar i kopplet.
Men det gick bra, inga snedsteg här inte. Och skönt var det med.

Så jag bestämde mig för tt jag skulle ge mig ut och springa en liten runda idag.
Efter nästan en hel veckas vila, så känner sig min kropp mycket piggare. SKÖNT.
Hade tänkt springa en runda som går på en grusväg, men sen hörde jag att det var alldeles för mycket is där, så fick bli en statsrunda på asfalt istället.
Får funka så länge snön och all is är kvar. Men härligt var det i allla fall!
Och jag är glad att det kändes så bra som det gjorde.

Nu vill jag komma igång igen. Jag blir så glad och lycklig när det känns bra!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad härligt det är med utomhusträning!

2010-03-15 @ 21:02:46
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0