Dundervärk!

Det var ingen bra idé att gå och träna idag, och inte mycket gav det heller.
Vaknade huur trött som helst, men proppade ändå i mig frukost och segade iväg till gymmet.
Men första löpsteget på bandet kändes hemskt. Huvudet dunkade och benen ville inte ta ett steg.
Så jag bestämde mig för att ställa mig på crosstrainern istället.
Var lite bättre där, men huvudet dunkade ändå, så klarade ine av att stå där så länge.
Inte heller blev det något av ben och magpasset om jag hade tänkt köra idag.
Benen ville inte lyfta en vikt, så fick bli några utfall innan jag bestämde mig för att sega mig hemmåt.

Sitter nu med min andra frukost för idag, fortfarande med dunkande huvudvärk, och kroppen vill inte röra en fena.
Jobbigt att ha huvudvärk nu när man hjärna måste jobba på högvarv.

Dagen har inte börjat speciellt bra, hoppas verkligen den bli bättre.
Nu är det dags för en kopp kaffe! Hoppas den kan bota lite av värken ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0