Utmaning!

För någon vecka sen läste jag på bloggen www.traningsgladje.se om en utmaning, som håller på i en månad.
Och jag tyckte den verkade rolig, så därför tänkte jag snickra ihop min egen lilla utmaning för mig själv, med start imorgon och sen månad framåt.

Under denna månaden ska jag:

* Göra 300 armhävningar
* Stå 30 minuter i plankan
* Göra 250 utfall
* Springa/gå 70 km

Dessutom ska jag inte äta godis eller kakor under denna månanden,
men jag får en dag som det är tillåtet att äta vad jag vill!
Sockerberoendet ska arbetas bort!

Häng på om ni vill ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

NÄ, MARIE! Jag hänger inte på! Unna dig allt av det goda. ÄT GODIS! =)

2010-03-21 @ 21:34:34
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0