Vårkänslor!

Igår var Jonna hemma hos mig, och vi kollade igenom en massa broschyrer om Australien och Thailand. Nu längtar jag bara ännu mer. Kommer bli helt underbart =) Visum är fixat, hotellnätter och transfer är fixat dem två första nätterna, så man inte står där mitt i natten, helt slut efter resan och så ska man leta hotell. Så det är skönt att allt sånt är fixat!

Just nu vill jag bara att det ska bli sommar. Vill bli lite brun, kunna gå ut i bara shorts och linne och bara ha det skönt! =) Men det kommer snart.



Springnerverna vill ut och springa, men min hjärna får säga åt den att bara gå istället. Åh, vad tråkigt det är. Men har i alll fall gått två långrundor nu dem senaste dagarna, så man håller igång ändå.

Nu är det fredag, och jag börjar snart jobba, 11-18. Egentligen hade jag bara velat va ledig idag, åkt ut till Linus sommarstuga och gå ut och gå och bara mysa där ute. Men har man lovat, så har man. Får bli fredagsmys sen ikväll istället.


Underbara Solvik!

Imorgon blir det heldag i Jönköping, med shopping på A6, IKEA, middag och sen 3D-bio på Alice i underlandet. Det kommer nog bli en bra helg det här =)

Gå ut och njut av våren nu! Kramkram


Kommentarer
Postat av: helena

jag ska med gå på 3D bion!! ska du och linus gå?

2010-03-26 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0