Varning för negativt inlägg!

Just nu har jag tappat all motivation för träningen. Om jag inte får springa, så känns allt annat så tråkigt. Vill inte sitta inne och cykla. Det känns bara tråkigt, och som att det inte ger mig någonting.
Men om jag ska kunna springa igen utan att ha ont, så måste jag väl vila antar jag.
Någon som har något förslag på hur man får träningen att bli kul,
även om man inte kan hålla på med det man tycker är kul?
Bloggen känns inte lika kul att skriva i, pluggmotivationen har försvunnit, vill helst bara slöa framför tvn.
Ja, när man inte kan träna som man vill, så blir allt annat mycket sämre.
Hoppas det vänder snart igen.
Btw: Lagade nyss världens äckligaste tacopaj. Hur kan man misslyckas med det liksom?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej:)



Rösta på min bikini som jag har designat i bloggen:) Du kan sedan klicka vidare och designa o tävla själv. Jag länkar till alla som röstar <3



Kram o tack på förhand:)

2010-03-28 @ 19:01:48
URL: http://angeliqaw.blogg.se/
Postat av: lukes

Skitbra och fin blogg! följa varandra på bloglovin? :)

2010-03-28 @ 19:46:21
URL: http://lukes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0