Middag!

Det är så skönt att vara långledig. Men jag har iofs en massa plugg nu inför de två sista tentorna.
Om 2 veckor är detta årets pluggande förhoppningsvis helt över, och jag kan bara njuta av lite ledighet innan sommarens jobb. Jag längtar verkligen!

Igår kom mamma, pappa och Pär på middag. Fick bli grillad fläskfilé, färskpotatis i ugn med havssalt, grekisk sallad och tsatsiki. En riktig grekisk måltid!
Det fick mig att längta till Grekland, sol, värme och semester. Hade inte varit helt fel att åka iväg nu.

Till desssert testade jag ett nytt recept som jag hittade på min favoritblogg: kalasgott.

Vit chokladbavaroise med hallon!



Nu är det dags för att plugga kärnfysik, och sen väntar gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0