Ensam

Jaha det var de de!

När Marie drog tänkte ju annan att lite ungkarlsliv skulle vara skönt igen! Tvärt om!
Jag har nog aldrig varit så lat och så rastlös som nu, orkar inte diska, orkar inte städa, orkar inte laga mat!

Wow, låter nästan som hela världen har gått under men så illa är det inte!
Men, som tur väl är så arbetar man, ca 3 månader kvar.

Sen börjar mitt äventyr!


Får se om det här med bloggandet är något för mig, ni får kika in lite då och då och se om det har hänt något.
Mina dagar består i princip av tv-spel & arbete, kanske inte jätteintressant att läsa om!
Kommer även slänga upp lite bilder från Australien om Marie skickar några.

Ha de fin fint! / Linus





Kommentarer
Postat av: Ines

en trogen läsare tittar också självklart in när gästbloggarn skriver! hehe

2010-09-29 @ 10:35:47
Postat av: Susanne

Jag läser också. Hoppas du skriver

2010-09-29 @ 20:28:29
Postat av: Din alskling!

snygg du ar min pluttisnutti <3

2010-09-30 @ 06:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0