Fördriva dagarna!

Yes thats It!
Det gäller att aktivera sig på dagarna när man har fått lite ledig tid..
Har idag arbetat förmiddagpasset, inte gymmat men skaffat gymkort!

Däremot har jag tryckt i mig en kebabpizza, smakade riktigt bra!
På tal om mat så har jag inte lagat något på 7 dagar än sålänge..:)

Kvällen tillbringade jag med trevligt sällskap med några omgångar Chichago!
(Blev även en och annan Heineken)

Nähä, dags för mig att slänga mig i bingen, imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter..
Tänkte ställa klockan på 7 och ta morgonsimmet & möjligtvis en morgon kaffe med svärmor..
Men vi får se hur de blir med det! Det är så lätt att ångra sig och snooza en gång för mycket när man har sovmorgon!



Vi synes, Fridens  / Linus




Vänd antingen på datorn eller huvudet så blir det rätt!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0