Hejdåmys!

Nu är allt packat och klart. Finally säger jag bara. Är så svårt att veta hur mycket och vad man ska ha med sig. Men man kan ju köpa allt där nere, bara man har med sig pengar, biljett och pass så löser sig allt!

I helgen hade Linus och jag lite hejdåmys i Jönköping.
Tog in på hotell, fikade, gick på IKEA, åt trerätter, drack vin och åt biopopcorn i sängen. Mysigt och avslappnande.




Kommer verkligen sakna honom. Vi har inte varit ifrån varandra mer än 1 vecka på över 5,5 år.
Så vi får se hur vi kommer klara oss :P haha! Men förhoppningsvis kommer de gå bra. Finns ju Skype!

Nu är jag redo för äventyr!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Söt du är gumman :)



Hoppas du får det alldeles fantastisk.. Du får tänka på oss här hemma i kalla Sverige.. Kommer sakna dig..



puss och kram

2010-09-21 @ 21:08:59
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Ellen Eckerbom

Hej Marie!

Vilken spännande resa ni ska göra. Jag har blivit lite avis nu när jag läst din blogg. Hoppas ni får det toppen.

Kram

2010-09-21 @ 21:21:55
URL: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0