Resan börjar här och nu!

Om en timma åker jag från lilla Sävsjö för att åka till Arlanda. Där sover vi inatt, och sen flyger vi till Sydney kl.14.30 imorgon eftermiddag. Har hört att sommaren är på väg dit. Och förhoppningsvis ska vi till Bondi beach på lördag för sol och bad! Helt sjukt att vi är där på lördag! Jihoo.

Om ni vill följa vår lilla resa, så ska vi försöka uppdatera på http://www.resdagboken.se/.
Sök bara på jonnamarie så hittar ni säkert oss!



Och sen har min käre sambo sagt att han vill gästblogga lite här! Så det kanske kommer lite uppdateringar och bilder här ibland med! Både från Linus och från mig!

Hoppas ni har det så bra, så syns vi om 2 månader igen. Då lovar jag en bildbomb =)

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!! Kommer att sakna dig så mycket.....

2010-09-22 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0