Tjejmilen!

I helgen var jag och mamma i Stockholm. Åkte buss upp tillsammans med en massa tjejer. Tjejmilen stod på schemat.
På fredagkvällen var mamma och jag ute och åt och sen köpte vi med oss lite gott till hotellrummet och kollade på Kristallen.



Lördagen bestod av shopping(fast inte så mycket för min del, behöver ju inga höstkläder ju). Sen åt vi gott på kvällen, och till sist gick vi på bio, "Knight and day". Rolig film.

Söndagmorgon laddade vi upp med frukost, och sen åkte bussen ut till Gärdet. 28000 tjejer som samla för att springa, och vädret kunde inte ha varit bättre. BEstämde mig för att starta i startgrupp tre, med som mål att springa mellan 55-59 minuter. Har ju inte tränat någonting till det här. Minns inte ens när jag sprang en mil senast.
Men när jag väl började springa kändes det väldigt bra. Stämningen när man springer ett lopp går ju inte beskriva för er som inte sprungit något lopp. Så himla härligt med all musik, alla hejande människor och sen är det så kul att springa om en massa folk. Det ger mer energi =)



Kom i mål på 53,27 och jag är jättenöjd med tanke på att jag inte tränat något till det här loppet.
Och en mil är mycket roligare att springa än ett halvmarathon. Sliter inte så mycket på kroppen!

Så nu är jag sugen på att börja springa lite mer igen. Får springa lite på stränderna i autralien och thailand! Wihoo.

Tack mamma för en mysig helg <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv gumman!

2010-09-07 @ 10:31:38
Postat av: Victoria

Kul att det känns bra Marie :)

Göteborgsvarvet med mig nästa år hoppas jag :)

2010-09-07 @ 16:42:55
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Malin I Form

Härlig tid, grattis! :D

2010-09-09 @ 12:25:45
URL: http://maliniform.blogg.se/
Postat av: Molly

Kul att det gick så bra för dig. Du har en inspirerande blogg! /Molly

2010-09-12 @ 22:09:19
URL: http://inbalance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0