Min semester!

Vad härligt det är att vara ledig. Känns som det har gått från sommar till höst på nolltid nu!
Men jag har haft det riktigt skönt. Träffat många nära och kära och njutit.
Här kommer ett urval av alla bilder jag tagit!

Min kära bror har skaffat både körkort och bil denna sommaren! Liten bil-stor människa =) haha!


Goda grillkvällar med la familia!


Tennismatch. Mamma och pappa mot mig och Pär! Kul kul!


Sangria och annat gott hos svärmor och svärfar!



Elsa fick bo hos mamma och pappa någon vecka! Det tyckte hon va kul!


Sen har det varit dop för min mysiga systerson Axel. Han var så duktig, och kvällen var helt underbar.





Och jag vill vara med på kort såklart!


Söndagsmiddag!


En tripp till Öland och Böda!







Stannade till i Kalmar på vägen hem och hälsade på Victoria och Martin! Trevligt trevligt!





Kom hem till vår underbara lilla Elsa!


Och sen har jag haft en heldag med mina kära vänner. Brunch hos Jonna, middag hos mig och sen bio!





Snart börjar sommaren och min ledighet lida mot sitt slut och nya möjligheter och erfarenheter väntar nu i höst.
Och träningen börjar äntligen ta fart! Ser fram emot hösten, året och framtiden!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Gud vilken söt kisse du har!

2011-09-06 @ 12:51:36
URL: http://lisenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0