Saknad!

Idag är en sån där dag då jag saknar "hemma"! Saknar de "vanliga" rutinerna, det "vanliga" livet och familj och vänner.
Jag vill så mycket och drömmer om så mycket, och sen när det blir så, så längtar jag ändå tillbaka till det som var.
Får man ha sånna dagar? Eller ska man va glad för att man fick som man ville då?

Lite bilder av det jag saknar!


























Imorn är en nya dag, och då kanske allt känns bättre igen. Vem vet?!

Nu har jag precis kommit hem från en härlig löp/promenad runda. Så skönt att jag hittat en perfekt runda ute på landet som jag kan gå. Mycket skönare och mysigare än inne i stan. Tur att man bara bor 3 minuter bort från landet! :)

Ikväll blir det middag på piren med dem bästa! Det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är helt okej att längta tillbaka till "det som var" ju :) Det gör jag också.. Jag tror att det är bra att ibland stanna upp och fundera kring vad man haft, vem man var, vem man är nu och vad man vill i framtiden :) Att fundera över livet är bra :) Ha en bra morgondag!!

2011-08-21 @ 00:06:42
URL: http://miborg.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Såna tankar får jag ofta! Saknar ljungagatan och q8, mejensjörundnan. Att alltid ha vänner och familj runt sig. Den gamla goda tiden! Men allting har sin tid tydligen :) tror alltid man kommer titta tillbaka och tänka så. Kram om

2011-08-21 @ 10:02:07
Postat av: Ines

ååh! våra mysiga picknickar!:) jag va ju lite tjockis-ines ser jag också..det längtar iaf inte jag tillbaka till:)

Klart du får sakna gamla tider och längta tillbaka, men glöm inte att se framåt också istället och alla nya möjligheter och nya intryck du har av livet nu:)

puss på dig vännen!

2011-08-22 @ 22:45:46
URL: http://inesalic.wordpress.com
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder. Kram

2011-08-23 @ 12:46:24
Postat av: Victoria

Gumman! Man får ha hemlängtan! Det har jag ibland med, kan tänka sig.. Man ska absolut se tillbaka och sakna alla fina tillfällen. Åh som Ines säger det är även viktigt att titta framåt och inse hur lycklig lottad man är :)

Saknar dig gumman!

2011-09-05 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0