En bra dag!

Idag är en sån där bradag! En sån dag då allt känns sådär härligt bra.
En ny vecka, nya möjligheter som det heter.




Började dagen med en god frukost, och sen bar det av mpt Konsum och jobb i några timmar.
Känner mig så glad och lycklig hela tiden när jag tittar ner och ser min fina ring. Inte bara för att jag älskar min ring, utan det bästa är att varje gång jag ser den så tänker jag på Linus, och på att han och jag verkligen ska dela hela våra liv med varandra =) Wihoo.

Kom hem från jobbet och fick ett roligt samtal som gjorde mig ännu gladare!

Och sen kom min saknade vän Victoria till mig och vi tog en lugn och skön löptur i snökaos med en massa motvind.När jag kom hem hade mascaran runnit så mycket att det såg ut som jag storlipat. Det är skönt att springa med någon ibland. Ett perfekt sätt at umgås. Det är ju bättre att ge sig utoch springa tillsammans än att fika, egentligen =)


Victoria! <3

Nu ska min fästman och jag äte en god middag och sen kolla på Solsidan!

Ibland har man bra dagar, och ibland dåliga dagar. Idag är en sån där bra dag! Får passa på och njuta =)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Conny

Vad fick du för samtal? Om nåt jobb? :) skriv ett meddelande på Facebook isf nyyyyfiken!! Pussis

2011-02-08 @ 04:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0