SPA!

Idag är jag glad! För det är äntligen fredag och det betyder att Linus och jag ska åka till Tylösand och på SPA!
Ska bli så otroligt härligt! Bara ta det lugnt och känna sig som en prinssessa =)



Träningen denna veckan har däremot stått still. Har haft huvudvärk sen i måndag som aldrig vill släppa. Läkaren tror det beror på spänningar i rygg ich nacke. Så det blir ju perfekt att jag ska på SPA nu i helgen då =)
Hoppas huvudvärken botas, så jag kan köra på hårt med träningen på måndag igen!
Då blir der nya tag!

Hoppas ni får en kanonhelg! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Ines

ha de så mysigt gumman! pusss

2011-02-04 @ 11:28:35
URL: http://[email protected]
Postat av: mamma

Koppla av och mys! Det är ni värda. Kram

2011-02-04 @ 12:11:40
Postat av: helena

åh. tylösand spa är inte helt fel! :) njut ordentligt o ha det så bra nu i helgen!

2011-02-04 @ 14:19:18
Postat av: Jonnis

Åh fy vad härligt för er! Njut nu o ta bara hand om varandra :) det är ni värda!

2011-02-04 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0