Helg!

Mycket snurrar i huvuet nu och därför ligger träning lite åt sidan. Det blir verkligen så.
När man har en massa annat att tänka på så glömmer man liksom bort träningen.
Egentligen borde det vara tvärtom. Att man borde prioritera träningen istället.
Så man kan släppa alla tankar och bara springa ut och njuta av våren och solen.
Men imorgon har jag lovat mig själv att jag ska ge mig ut!

Har jobbat både fredag-lördag. Och igår kväll åkte Linus och jag hem till mamma och pappa och åt middag.
Mysigt att vara hemma hos dem! Dem är bäst.
Idag blir det några timmars jobb med.
Kanske min sista dag på badhuset. Lite sorgligt i så fall. Tycker det är riktigt kul att jobba där.

Mycket nytt och spännande händer nu framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0