Hem och hus!

Vilken underbart fin dag det har varit idag. Är våren här tros? Hoppashoppas! Alla blir mycket piggare och gladare då.
Var en sväng i Växjö på förmiddagen och fikade med min fina vän Ines.

Och nu i eftermiddag var jag ute och sprang/gick en sväng i vårsolen. Riktigt härligt var det.
Älskar att vara ute på landet. Slippa all stress, och bara drömma sig bort.

Funderade på hur jag vill att mitt hus ska se ut. Tänk vad kul när man har ett hus att inreda. En trädgård att pyssla i. Någongång.

Snart kommer vi att lämna vårt mysiga lilla hem som vi har nu. I början var det inte så mycket till ett hem.
Men det blir verkligen vad man gör det till. Nu när vi ska flytta är det som det känns som bäst här.
Det är konstigt att det alltid ska vara så!



Vårt kök!

Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0