Jag vill...

Just nu vill jag så mycket.
Jag vill köpa mig en Macdator, så jag kan ha den helt för mig själv med bara MINA saker på den.
Jag vill ha en systemkamera och lära mig att ta sånnadär bra bilder.
Jag vill köpa ett mysigt hus som jag kan inreda och göra vårigt och fint.
Jag vill ha ett jobb som är spännande.
Jag vill åka utomlands tillsammans med min fästman.
Jag vill....

Finns mycket man vill här i livet.

Men jag antar att jag får ta en sak i taget.

Åh just det, jag vill att det ska bli varmt och riktig vår med...


Kommentarer
Postat av: Helena

jag vill också mkt just nu=) men det är härligt att ha drömmar också! vilka fina vårbilder förresten, var har du hittat dem?

2011-03-17 @ 18:41:18
Postat av: Anonym

..tur att du har en fästman du vill ha! ;)

2011-03-18 @ 17:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0