Nya intryck!

Mina vanliga rutiner är helt bortblåsta just nu.
Går upp tidigt på morgonen, springer en kort runda bara för att jag måste komma ut och röra på mig, äter min frukost, åker till jobbet, äter färdigmat(som jag aldrig äter annars)till lunch, inga mellanmål under dan(annars brukar jag äta minst var 3:e timma), åka hem från jobbet, hemma 7-halv 8, äta fil och mûsli och sen kasta sig i soffan för att senare somna av utmattning. Blir inte mycket av dagarna just nu.
Nya rutiner, nya intryck och allt är lite uppochnervänt.

Undra hur lång tid det tar att komma in i nya rutiner, och inte känna sig så trött hela tiden?



Behöver en påse energi och flaska kärlek!

saknad.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig. Du kommer att ta rätt beslut Du vet bästa!!!!

2011-03-03 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0