Svåra val!

Jag är en person som har väldigt svårt att välja har jag märkt.
Om det erbjuds flera alternativ velar jag hela tiden fram och tillbaka vilket som är positivt och negativt.
Det spelar egentligen inte någon roll vad det handlar om.
Allt ifrån vilken glassort jag vill ha till vilken stad jag vill bo i. Haha!
Jag tycker det är riktigt svårt att välja med andra ord. Kan man anställa någon som gör valen i livet åt en?!

Det händer mycket nu. Snabba beslut. Lite pirr i magen. Och såklart...gör jag rätt val?!


Ett val är jag i alla fall helt säker på! Och det är att jag valt att dela mitt liv med världens bästa.
Det är ju ändå ett av livets viktigaste val enligt mig.
Han är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad söta ni är!! Kram

2011-03-28 @ 22:10:52
Postat av: Emelie S

Ja ni är verkligen jätte söööta ihop!!! :)

2011-03-29 @ 12:03:47
Postat av: Ines

ni gör rätt val! tro på det och tänk att ni har något nytt spännande framför er!

2011-03-29 @ 14:55:10
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 06:35:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0