En kärleksfull helg!

Har haft en superhärlig helg. Träffat min underbara familj. Efter jobbet i fredags kom svärföräldrarna och hämtade oss och sen åkte vi hem till Sävsjö och åt en god middag. Baconinlindad fläskfile med potatisgratäng och en god sallad. Skönt och komma hem och bli bortskämd med en massa god mat =)




I lördags steg vi upp tidigt för att åka ut till landet och till min syster för att för första gången i mitt liv se kosläppet. Glada blev dem för att få komma ut. Och så fick jag träffa min underbara systerson Axel som blivit hela 3 månader. Han är så himla go =)




Lördasgkvällen blev vi bjudna på god mat hemma hos mamma och pappa. Och sen blev det mys och eurovision! Spännande för än gång skull! =)

Som sagt, en riktigt bra helg med massa god mat och kärlek! Nu är vi tillbaka i Jönköping igen, och jobbet kallar!
Började måndagsmorgonen med en härlig promenad. Träningen ska jag försöka prioritera lite mer nu!
Heltidsjobb+träning är inte lätt ekvation! Men man kan bara man vill!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linus

Du är bäst älskling!

2011-05-16 @ 20:29:55
URL: http://shorttermmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0