Kontraktet påskrivet!

Lite lyx i vardagen borde alla unna sig tycker jag. Har jobbat 7 dagar i rad och är äntligen ledig idag.
Igår när jag slutade jobbet kl.18 åkte jag och min kära sambo till Anna Gretas, en jättemysig restaurang där man kan äta tapas. En massa smårätter att välja på och ett glas vin. Riktigt mysigt.



Därefter var det biotime och vi kollade på Water for elefhants. En mysig och bra film =)



Idag började vi morgonen med att åka och skriva på kontraktet till vår lägenhet som vi får den 1 juli. Känns skönt att det är gjort. Och nu längtar vi bara ännu mer.
Vill köpa så mycket nytt sen när vi får den. Livsfarligt. Haha.
Men man måste ju försöka hänga på sina framtida grannar lite i alla fall.
Finns ett fint hus ledigt där uppe, om någon vill bli vår granne!(haha). Perfekt ju!

Nu ska vi chilla lite, och förhoppningsvis blir det en promenad/löprunda sen.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0