Lyckad dag!

Idag har jag verkligen njutit av min ledighet. Sov ut, åt en god frukost med min älskling. Sen tog vi bussen till IKEA och köpte en stor skön filt och sen handlade vi en massa godsaker till vår picknick.
Sen åkte vi upp till statsparken, lade oss på vår filt i solen och åt picknickmat och läste tidningar.
Riktigt skönt att bara ta det lugnt och njuta av solen.
Känner mig så kär och lycklig =)





En hellyckad dag, som avslutades med värsta åskovädret. Usch! Blixten slog ner i grannens bil så till och med billarmet gick på. Så är det väl när man bor på höjden! Haha.

Helgen spenaderade jag i Göteborg med mina fina vänner. Kanonväder, möhippa för Sandra på Liseberg och sen mys i slottsskogen på söndagen. Lyckat och mysigt att träffa fina vänner.
Snart ses vi igen, och då är det dags för Sandras stora dag.
Det gör att jag längtar ännu mer tills jag och Linus gifter oss nästa år. Köpte en stor fet bröllopstidning idag så jag ska få lite inspiration och idéer =)


Vi fem =)

Nu blir det lite kvällsfika och Sagan om de två tornen!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0