Julpyntande!

Snart är det november! Och då får man äntligen börja spela julmusik(enligt mig)!
Har nog inte längtat så mycket till jul som i år. Få träffa hela familjen och bara mysa!
Kommer bli extra mysigt eftersom Axel är med i år. Och Elsa och Jissa. Stora, tjocka släkten =)




Och så har jag en ny lägenhet att julpynta i år! Dags att leta fram julstjärnor och julpyntet kanske?! ;)

Om jag ska erkänna så saknar jag vår gamla lägenhet riktigt mycket. Det är fortfarande hemma för mig.
Men det tar nog ett tag innan man bor in sig i ett nytt hem.

Nästa helg åker jag hem till byn ;) Längtar!

Men i helgen blir det utbildning! Ska bli spännane och givande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0