Vilken helg!

Jag har haft en så skön och bra helg =) Ville inte att den skulle ta slut. Slutade tidigt i fredags och kom hem och fredagsstädade lägenheten, gick en långpromenad och lagade sen hasselbakspotatis och fläskfilé till Linus kom hem =) Sen blev det Idol och mys i soffan! Härliga fredagkvällar.

I lördags började Linus och jag morgonen med en god frukost innan vi åkte ner på stan. Kollade in Erikshjälpen, handlade saker till bilen och åt lunch och fikade på Johans café! Mys!! Sen åkte vi hem och kollade på film.

På kvällen gjorde jag mig iordningen och åkte till Jonna för lite förfest innan det var dags för Ladies night på Kinnarps!



Det var hur bra som helst! Rekommenderas verkligen ;) Mycket skratt, snygga killar och bra musik! Precis i min smak! ;)

Igår var Linus och jag ute ch gick en riktig höstpromenad och tog massa fina kort! Och hade en lugn och skön söndag, precis som det ska vara!









Mycket mys i helgen! Det är därför jag gillar hösten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0