Påskägg och fika!

Skärtorsdagen idag, och nu är det PÅSK! Älskar påsken. Får alltid så fina minnen av det. Men träffar alla nära och kära, äter en massa gott, njuter av ledighet och sol (inte i år verkar det som).

Igår när jag kom hem från en hel dags jobb hade min käre sambo gjort goda mackor till mig, bjöd på fika och så fick jag ett STORT påskägg! Där i fanns en supergosig mysdress. Perfekt att mysa i nu när jag bara blir större för varje dag som går :P Tack älskling! Världens bästa, och jag är lyckligt lottad som har dig.


Påskägget och mitt fina påskris som redan slagit ut =)



Mysfika =)

Häromdagen kunde både jag och Linus känna vår plutt sparka! Häftigt!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0