Härligt söndagsväder!

Vilken härlig ledig helg! Idag speciellt, har jag verkligen njutit.
Linus och jag gick runt Munksjön i strålande solsken och fick konstigt nog en massa vårkänslor även om det var snö överallt. Efter en härlig promenad gick vi in tll ett mysigt fik och åt varm hummersoppa med nybakat morotsbröd. Kalla om kinderna var det skönt att komma in och bara mysa.



Nu i eftermiddag har jag bakat hallonpaj och äppelpaj i mina miniformar som jag köpte igår. Hittade dem på Cervera för 69:-/st, vilket jag tyckte var ett riktigt kap. Har även kommit minigrytor i olika färger som ser precis ut som minigrytorna från le creuset. Fast dem här är säkert 200 kr billigare/st. Sånt gillar jag ;) haha!





Så det fick bli små minipajer, och konstigt nog känns det mycket lyxigare! Så nu längtar jag bara efter att få bjuda hem lite folk på fika =)

Imorgon är det äntligen dags...längtar!

Kommentarer
Postat av: jonna

den bilden var såå fin på dig mackan!

2012-02-12 @ 15:46:38
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så söt du är :) jättefin bild! Kram

2012-02-13 @ 15:41:25
URL: http://ruthlouise.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fin du är!! Älskar dig....

2012-02-13 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0