Längtan!

Just nu har jag en så stor längtan efter vår, första värmen, kvittrande fåglar och kunna pyssla utomhus.
Påsken är alltid en så mysig tid på året. Få äta en massa påskgodis, ha hemmet fullt av tulpaner och påsklijor, solen skiner och alla känns så lyckliga.



Men jag har nog ännu mer längtan efter sommaren. Grillkvällar, ligga och lata sig på en filt vid någon sjö, äta en massa jordgubbar med grädde, springa runt barfota, ha semester och hitta på en massa kul!
Och den här sommaren kommer bli så bra tror jag =) Längtar!




Längtan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman. Vi längtar också

2012-02-07 @ 17:21:16
Postat av: jonna

Det tycker jag med vi ska göra! vore myspys att åka iväg en dag :)

2012-02-08 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0