Min härliga helg!

Jag har haft en jättehärlig helg. Synd bara att den går så snabbt.
Åkte hem till Sävsjö i fredagskväll.
Åt god mat hemma hos mamma och pappa, och fick träffa min bror. Sen blev de soffmys med hela familjen.

På lördagmorgon vaknade jag tidigt, ingen vila när man har en liten katt som väcker en.
Men det är väl bara att vänja sig ;)
Solen sken och mamma och jag gick ner en runda på stan. Kikade i affärer och hanlade med oss semlor hem till fikat.
Sen kom Sanna och söta Axel som kryper runt för fullt nu. Alltid lika go och glad. Så stor har han blivit.

På eftermiddagen städade jag och mannen bilen. Och det behövdes verkligen. Ser ut som en helt ny bil nu =) Härligt!

På kvällen gick Linus och jag över till grannarna, och våra kära vänner Victoria och Martin hade fixat tacos och en massa gott. Melodifestivalen kollade vi på förstås. Kul att ses =) Längesen sist.



(Bilder från i somras, är lite dålig på att ta kort nuförtiden)

Söndagsmorgonen  började med en härlig vår/vinterpromenad med Victoria och Martin.
Därefter var det dags för söndagsmiddag hos svärmor och svärfar. Alltid god mat och gott sällskap =)

Ville vi åka hem till Jönköping sen tror ni? Nixpix. Det är så mysigt att vara hemma.
Nära alla sina kära, lugnt och skönt och det känns verkligen som hemma!

Men någon gång kanske vi flyttar tillbaka ;) Who knows.

Min lilla plutt växer så det knakar, men än så länge syns det inte så mycket på magen.
Inte lika platt som den brukar kanske ;)
Och illamåendet har ÄNTLIGEN gått över, och jag känner lust för att äta igen. Jippi!

Imorgon går jag in i v. 15 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman! Snart får det bli ett Växjöbesök :). Gud vad man längtar efter sommaren när man ser dessa bilder. Åh jag förstår att ni väntar/längtar ännu mera. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge;). Jag var på BVC idag och träffade massor med små knoddar. Mys! Åh bara så du vet så lånar gärna eran bevis sen och myser med ;)

2012-02-27 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0