Vitsippor!

Jag är så stolt över min sambo och fästman! Han är så duktig och tar så mycket fina bilder. Tyvärr gör det att jag inte vill ta bilder med min kamera längre. Haha. Bilderna på min vanliga digitalkamera blir ju inte alls lika bra som med hans systemkamera.

Igår var vi ute bland alla vitsippor och tog en massa bilder. Jag har nog aldrig i mitt liv sett så mycket vitsippor som här i Jönköping. Överallt!!! Och det är så vackert. Man blir glad i hela kroppen!




Sen att jag måste ställa upp sim modell är väl inte alltid lika kul. Men just den här gången var det mysigt att sitta mitt ute i skogen bland alla vitsippor ;)




Kika in på hans hemsida http://englundphoto.com/

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens finaste! Kram

2012-05-01 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0