Nyttigt är gott!

Sen den första april bestämde Linus och jag att vi skulle ha godisförbud fram till bröllopet. Än så länge har vi klarat oss ;) 29 dagar utan godis alltså. Haha! Men jag kan ju säga att jag har varit riktigt sugen. 
Men kakor och glass har vi inte kunnat hålla oss borta ifrån. Något sött och gott måste man ju ha!
 
Idag blev jag sugen på att baka, så jag slänge ihop supergoda ( och nyttiga) chokladbollar. Man kan ta lite allt möjligt. Gick inte efter något recept, utan mixade ihop en massa godsaker jag hade hemma.
 
Torkade aprokoser
Russin
Mandlar
Valnötter
Fiberhavregryn
Kallt kaffe
Kakao
 
Mixa allt i en mixer och forma till bollar. Rulla i kokos, och sen in i kylskåpet för att stelna till lite. Klart!
 
 
Imorgon är det valborgsmässoafton, och då kommer fina vänner på besök. Grill och gott sällskap <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0