Hemma hos oss!

Snart är det vår och då vill man så gärna göra om hemma. Helst av allt hade jag velat ha ett hus såklart, men det ligger lite lägre fram i tiden. Ett hus är ju inget man bara går och köper bara sådär.
 
Vi har i alla fall sålt lite möbler, då vi tyckte att det var lite för trångt här hemma. Och vårt gamla runda bord fick flytta tillbaka hem till oss. Det passade perfekt till våra svarta pinnstolar, och helt plötsligt känns det som vi fick ett nytt rum här hemma. 
 
Just nu är det mycket tankar i våra huvuden. Nästa helg är det dop för Juni, bröllopet planeras för fullt, jag börjar fundera på vad som ska hända efter mammaledigheten ( plugg/jobb???), och sen den stora frågan om vi ska flytta från Jönköping. Hem till familjen och vår lilla kära stad. Det är stora beslut, men hur vi än gör så kommer det bli bra!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fint ni har det :) Hoppas ni mår bra! Kram

2013-01-31 @ 09:50:47
URL: http://ruthochlouise.blogspot.com
Postat av: Jenny Hansson

Så fint. Nej flytta inte! Vem ska Alexandra och jag leka med? :(

2013-02-03 @ 19:59:25
Postat av: jonna

enkelt men stort beslut, stanna i jönköping! :) annars blir det tomt.

2013-02-04 @ 16:25:33
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se
Postat av: helena

instämmer med jonna- stanna i Jkpg! :)
tack för gårdagens promenad o fika, var myys!

2013-02-04 @ 18:47:07
Postat av: Em

Då måste jag nog lägga mig i här för att väga upp lite ;-) flytta hem till familjen och mig! :-)

2013-02-04 @ 20:19:18
Postat av: Marie Karlberg

haha! ni är ju roliga 3 mot 1 än sålänge då ;) haha! Får se vad det slutar med! puss på er!

2013-02-05 @ 12:43:44
URL: http://mariekarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0