Tillbaka?!

Oj, tiden går så snabbt. Och blogen prioriteras inte direkt just nu. Ska jag lägga ner eller ska jag försöka ta tag i det igen, det är frågan? Är ju väldigt kul att ha en blogg att gå tillbaka till senare. 
 
All min tid läggs på Juni just nu, eller den mesta tiden i alla fall. Utöver det försöker jag ta tag i min träning och samtidigt planera mitt egna bröllop. Mycket nu. Men det är roligt. 
Juni växer för varje dag. Snart sitter hon nog själv, och hon pratar sitt egna lilla språk halva nätterna. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blogga snälla du. Det är så roligt att följa och se lite bilder. Kram

2013-01-21 @ 15:17:53
Postat av: Malin af Ekström

Hej Marie. Gillar det förslag om en fika eller promenad. Du är väl inne i en bebisbubbla antar jag. Jag är inne i "en trampa min sambo på tårna bubbla"- Behöver får komma ut och träffa lite nytt folk.

2013-01-21 @ 20:17:42
URL: http://forattjagardenjagar.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Marie! Vad glad jag blev att komma in och läsa lite på din fina blogg! Har kollat med jämna mellanrum ifall den skulle vara " öppen" igen och idag fick jag bingo :) Lilla Juni är verkligen fantastiskt söt och hennes ögon är så otroligt vackra! Du verkar verkligen trivas i rollen som mamma och jag blir så glad för din skull :) Du har en fin familj!
Ha det så bra och fortsätt blogga, tycker jag :)

2013-01-27 @ 18:56:33
URL: http://miaLouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0