Sova en hel natt?

Juni har börjat lite smått med att äta vanlig mat och gröt. Hon älskar det, och banan är än så länge favoriten. 
Däremot gillar hon att amma hela nätterna igenom, vilket jag är lite trött på.
Fick råd av BVC att sluta amma helt på nätterna eftersom hon är så stor nu att hon bara behöver äta på dagarna.
Så inatt gjorde vi ett försök. Ingen amning alls inatt, däremot en del skrik.
Men till slut somnade hon om, och var en lika glad och go bebis på morgonen som vanligt!
Så förhoppningsvis kan jag få en hel natts sömn inom en snar framtid, efter mer än ett halvår.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
 
 
Nu ska vi iväg till Jonna för fika och promenad. Vardagsmys!
 
Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha och jag skrev på min att jag skulle till dig och fika ;) flummiga kompisar tänker nog dem som läser ;)

2013-03-15 @ 20:22:53
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0