Ny kamera! Ny blogginspiration!

Wihoo! Jag är lycklig. Fick min nya digitalkamera idag. And I löööv it!
Blir så otroligt fina färger med den.
Så nu mina vänner, lovar jag att jag ska börja blogga mer igen,
och lägga ut en massa bilder med min nya, fina kamera!
Och idag har det varit så fint väder. Min sambo och jag var ute på en långpromenad och pratade om framtiden.
Sen har jag suttit på balkongen och druckit kaffe, ätit lasagne, pluggat och haft det skönt!
Min utmaning går bra än så länge. Har klarat mig bra utan godis och kakor, förutom min undantagsdag i lördag då, men det var ju bestämt sen innan.
Armhävningarna går bra, plankan med.
Utfallen kommer inte bli några problem. 250 stycken på en månad.
Och i lördags körde jag 90 på en och samma gång. Snacka om träningsvärk dagen efter.
Tyvärr får ju 70 km löpning bytas ut till 70 km promenad.
Och jag tycker det är kanon att ha en utmaning att gå efter. Då gör man verkligen 10 armhävningar kl. 9 på kvällen, även om man inte orkar. Goodgood. Så nu ska jag försöka hitta på en ny utmaning till nästa månad! Hmm?! Några förslag?
Imorgon sticker jag till Växjö, sen kommer Linus in och vi ska gå på stan, inhandla nytt till vår balkong.
Göra den sommarfin!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att höra att det går bra! :)

2010-04-07 @ 21:21:13
URL: http://lalaida.blogg.se/
Postat av: Em

Är det samma kamera som Jonna har? Det var väl förresten inte så längesen du köpte en helt ny kamera, var den inte bra lr?

2010-04-07 @ 21:21:18
Postat av: Marie

nej, inte riktigt samma. har en nyare version. Var ju inte längesen jag köpte en, men den var inte så bra. vill ha en riktig kamera nu när jag åker =)

2010-04-08 @ 05:53:08
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0