Underbar promenix!

Vilket underbart väder det har varit idag. Känns i hela luften att sommaren är på ingång!
Folk på skolan satt ute i linne och shorts idag. Lite kallt fortfarande enligt mig.
Var ju faktiskt minusgrader ute idag när jag gick upp.
Har precis varit ute på en 11 kms promenad med Ines. Härligthärligt!
Jag mår bra av att vara ute i naturen och röra på mig, vem gör inte det förresten?!

Min helg har varit bra. Mys i fredags som sagt. God mat och film. i lördags startade vi upp med mysfrukost.



Åkte till erikshjälpen har hittat lite fler onödiga prylar. Ska renovera ett bord och ha som sminkbord bl.a.


Httade fina koppar som jag älskar!

Kvällen spenderades i soffan hela kvällen. En massa tvtittande och popcorn i min ensamhet.

Igår var vi ute och min syster på landet och fikade, och jag fuskade faktiskt med en pytteliten bit hemmagjord ostkaka. Mysigt på landet med lugnet och alla gulliga djur.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till idrottsläkaren!

Hejsvej!

 



Kommentarer
Postat av: jonna

hur gick det hos läkaren??

2010-04-12 @ 19:43:28
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

ska dit imorn. då får vi se vad han säger =)

2010-04-12 @ 19:54:05
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0