En sambo är bra att ha!

Har varit en låång dag idag, och jag har verkligen frusit hela dagen. Kallt överallt. Ute, hemma, i skolan, på bussen! Till och med nu när jag ligger under en filt och dricker te så fryser jag. När kommer våren?
Min älskade sambo hade i alla fall lagat mat till mig när jag kom hem trött och hungrig. Hemmagjorda köttbullar, färsk fullkornspasta och broccoli. Han är duktig han! =)
Hade planerat att jag skulle gå en promenad nu ikväll. Men jag har bara suttit i soffan, druckit te och kollat på mitt favvoprogram just nu, Halv åtta hos mig. Ingen lust alls att ge mig ut i kylan när jag äntligen börjat tina lite. Så det fick bli att jag stannade inne nu ikväll istället.
Imorgon ska jag springa långpass, 65 minuter. Sen jobb 11-18
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag längtar också till våren! Gott med hemlagade köttbullar!

2010-02-09 @ 21:35:46
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Ines

vet du, jag frös också igår! det va någon som där konstig kyla igår som tog sig genom alla kläder och bara bet i kroppen!

2010-02-10 @ 09:17:38
Postat av: Marie

ja, visst var det. men du slapp i alla fall sitta i en iskall buss utan isolering ;) piggare nu?

2010-02-10 @ 09:37:17
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0