Fina tekoppar!

Idag var jag en sväng i skolan, försöker mig förstå de roliga ämnena fysik och kemi, och jag är nog inte ensam om att känna sig helt lost! Men det kommer ;)
Fick hem en högskoletidning idag, och jag är så sugen på att börja något riktigt, och verkligen bli något nu. Inte bara hoppa runt och vela. Nu VET jag vad jag vill göra. Men frågan är om jag kommer att komma in. De återstår att se. Ett tag tills dess.
Först ska jag läsa klart det jag gör nu, jobba hela sommaren, långresa i höst.
SEN, då är det dags att verkligen ta tag i mitt liv och göra något vettigt av det. Men egentligen behöver jag inte känna panik, jag har ju inte ens fyllt 21 än.

På tal om ingenting, inhandlade 4 tekoppar på Indiska idag.
Så fina, mysiga, lagom stora, och perfekta te+sconesmuggar!

Finns så mycket fint i affärerna nu. Våriga inredningssaker, och man vill ha allt känns det som.
Men pengar är ju det sista en student har =/ Tyvärr. Men ett par fina koppar kände jag att jag kunde unna mig. Får bli mer tedrickande igen, istället för en massa kaffe! Nyttigt och gott med te ju!




Foto: Linus Englund


Kommentarer
Postat av: jonnis

superfina koppar :) får jag dricka ur nån gång!

2010-02-08 @ 21:03:08
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Ines

ja så fina dom är, satt och drack ur min innan och emil tyckte väl inte dom va sådär jättesnygga precis... hans kommentar va" ja dom va ju...annorlunda".. hehe men jag satt drack och va jättebelåten! måste köpa några till när ja åker till indiska igen! Och det där téet VÅrkänslor jag köpte va jättegott!!



fick linus va med som fotograf på bloggen.. proffsigt:) korten tagna med hans nya objektiv eller??

2010-02-08 @ 22:45:51
Postat av: Marie

Lnus tyckte dem var jättefina =) och goda att dricka ur med. Mjuka för läpparna ;) haha! Japp, han övade lite med sitt nya objektiv ;)

2010-02-09 @ 05:49:34
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0